Гарантія і сервісне обслуговування
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантується вам «Законом про захист прав споживача».
Щоб скористатися цим, будь ласка переконайтеся що:
товар, не був в використанні і не має слідів вікористання: царапин, сколів. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. Збережені всі ярлики і заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовоьчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використанний вами за призначенням.
У разі, якщо ви звернулися на протязі 14 днів з моменту покупки товару з проханням обміняти товар належної якості і товар відповідає критеріям належної якості, у такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Де і як можна провести обмін чи повернення товару належної якості?
Замінити чи повернути товар модна відправивші його Новою Почтою. Всі деталі за телефоном.
Разом з товаром потрібно відправити упаковку та комплектуючі, а також гарантійний талон.
Куди звертатися по питанням гарантійного обслуговування?
У гарантійному випадку просимо звернутися до нас. Контакти в гарантійному талоні .
Яка гарантія на товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 12 місяців, в залежності від товару. Гарантія представлена Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон Продавця.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
- гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.